رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
اميررضااميررضا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

خدا مهربونی کرد

من مامان دو تا فرشته ام

عشقولک 11 ماهه مامان رها

1391/2/6 13:49
نویسنده : مامان رها
699 بازدید
اشتراک گذاری

دخملکم اين روزا برام روزاي خاصيه. درست سال  قبل در چنين روزايي در راه بيمارستان و خونه بودم . از اين سونوگرافي به اون سونوگرافي (خيلي حساس بودم و به جواب يه سونوگرافي كامل مطمئن نبودم و بايد دوتا رو مي رفتم ) . ديگه راه رفتن برام خيلي سخت شده بود بارم سنگين شده بود (خب يه ني ني ناناز ٣  كيلويي توي شكمم بود بايد هم سخت باشه ديگه ) . ديگه اين 9 ماه به  سرازيري رسيده بود . ساعت ها برام دير ميگذشت . هم شيرين بود و هم سخت. ولي ختم به خير شد و ني ني نازم صحيح و سلامت به دنيا اومد.

  

امسال هم روزای خاصیه...یه کوچولوی ٩ کیلویی دارم که خیلی شیطونهزبان...همه جا سرک میکشه...گوشی تلفن رو روی گوشش میزاره والو الو میگه... لی لی حوضک میکنه...کلاغ پر بازی میکنه... دنبال بازی.. روی زمین میخوابه تا مامان و بابا بوسش کنن... یک دقیقه بدون کمک سر پا میشه...بشکن میزنه....نانای مبکنه....بای بای میکنه...از میز و مبلها میگیره و راه میره و خیلی کارای دیگه...امسال همه چیز خیلی شیرینترهچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara
20 اردیبهشت 91 17:32
ey jan x man ghorbo0o0ne in dokhtar khaleye maham beram akhe ke aslan hamin ke vo0jo0od dare to0 zendegie ma khodesh ye nemate bozorge