رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
اميررضااميررضا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

خدا مهربونی کرد

من مامان دو تا فرشته ام

رهای شانزده ماهه من و بابا

1391/7/11 17:58
نویسنده : مامان رها
1,583 بازدید
اشتراک گذاری

 

فکر میکنم وقتی داری این نوشته ها رو میخونی خودت میدونی که یه بچه شانزده ماهه چه کارایی میتونه انجام بده...

رهای شانزده ماهه من ٩ تا دندون داره ده کیلو و هفتصد وزنشه و هشتاد و دو سانته

رهای شانزده ماهه من کلی شیطون شده و در عین حال شیرین و با نمک

رهای شانزده ماهه من بلد بگه سلااااام... ددر... ماااامان.... نینی....ایدا... محیا... آیسا... نایناااا ( ساینا )

رهای شانزده ماهه من عاشق برنامه عمو پورنگ شده و محاله یه روز نبینه...

رهای شانزده ماهه من بلده تا 3 بشمره...و میگه یک دو سسسسسه

رهای شانزده ماهه من عاشق شلیل و خیار و هندونه و خربزه

رهای شانزده ماهه من یاد گرفته یه دستمال بگیره دستش و گردگیری کنه....

رهای شانزده ماهه من موهاشو شونه میکنه....

رهای شانزده ماهه من بلده لباس کثیف رو از دست باباش بگیره و ببره بندازه تو لباسشویی...

رهای شانزده ماهه من خیلی کارای دیگه بلده و انجام میده که من فقط با بهت بهش نگاه میکنم...

خدایا التماست میکنم ...به هر چیزی که دوستش داری قسمت میدم این دخترو و باباش و خانواده ام رو از همه بلایا دور نگه دار.... آمین

 

رهای شانزده ماهه مشغول پرو لباسهای زمستانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین (مامان ثنا)
11 مهر 91 16:33
سلام دوست عزیز . ماشالله به این رهای بازیگوش و باهوش. خوشحال میشم به وبلاگ ثنای من سری بزنید . دختر من 5 روز کوچیکتر از رها خوشگلست. با اجازه شمارو لینکیدیم