رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
اميررضااميررضا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

خدا مهربونی کرد

من مامان دو تا فرشته ام

دخترم سه ساله شدددددد

1393/3/8 1:24
نویسنده : مامان رها
358 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ، نفس من ، عشق من ، امید همه لحظه های من سومین سالروز میلادش را پشت سر گذاشت.

خدایا چه معجزه ای است این فرزند ، این ارتباط خونی ، این عشق مادر و فرزندی ؛ اینکه همه زندگیت رو میذاری به پاش ؛ همه قلبت رو میذاری توی این راه ؛ اما نمیدونی آخرش چی میشه ،نمیدونی واقعاً وقتی بزرگ میشه اینو میفهمه که تو اینهمه از خودت ، از لحظه هات ، از عمرت گذشتی تا اون احساس خوشبختی کنه ، تا اون کمبودی رو حس نکنه. هر چند که شاید دونستنش خیلی مهم نباشه ، چون تو برای دل خودت و با عشق این کارها رو میکنی.

میدونی که این وظیفه است که تویی که تصمیم گرفتی اون رو به این دنیا بیاری ، پس باید به بهترین وجه تربیتش کنی ، بهترین امکانات رفاهی رو براش فراهم کنی تا اون راضی باشه از بودنش .

دخترم یکسال بزرگ تر و فهمیده تر شده ، خیلی از مسائل رو درک میکنه ، دید روشنی به محیط اطرافش داره ، عاقل تر و دوست داشتنی تر شده ، خدایا ازت متشکرم بخاطر سلامتیش ، بخاطر بودنش و بخاطر همه نعمتهایی که با وجود نازنین دخترم به زندگی من وارد شده .

خدایا در پناه خودت حفظش کن.

پسندها (2)

نظرات (2)

شیوا
2 تیر 93 0:30
عزیز خاله تولدت مبارک با آرزوی بهترین لحظات خوشترین دقایق در کنار خانواده
تبادل لينک
17 تیر 93 23:07
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -----------