دختركم

 

قشنگترين گل زندگي من

تنها ماه درخشان آسمون آبي من

دوست داشتني ترين همدم هميشگي من

هجده ماهگيت مبارك

 

دخترك شيرينم ، نميدوني من چقدر دوستت دارم حتي تصورش هم برات سخته ...

رها عزیزم يكسال و نيم دركنار تو بودن زندگي مارو زيباتر ، دوست داشتني تر و جذاب تر كرده

بودن تو ، وجود نازنين تو ، نفس تو به همه چي رنگ و بوي ديگه اي ميده

انگار ما هم در كنار تو يه معني ديگه اي پيدا كرديم

 

خداي بزرگ همه كوچولوها رو در پناه خودت حفظ كن

خدايا از رهای من هيچوقت غافل نشو تا اونم بتونه با ياد تو راه درست و پيدا كنه

 

عسل مامان خيلي شيرين و خوردني شدي ، من كه از هر فرصتي استفاده ميكنم تا باهات بازي كنم و بچلونمت تو هم كه ضعف ميكني از خنده دوبار خودتو ميندازي تو بغل مامان

بارها بارها تو خواب و بيداري بهت نگاه ميكنم ولي سير نميشم هر چي بيشتر ميگذره من بيشتر و بيشتر عاشقت ميشم

دخملي من الان تقريبا" هر چي ما ميگيم تكرار ميكني البته به زبون خودت ، بعدش هم كيف ميكني از اينكه حرف مارو تكرار كردي

از بزن و برقصت كه نگو ، خيلي تو رقص پيشرفت كردي ، عاشق آهنگهاي شاد هستي ، آهنگهاي سنتي هم دوست داري .

كانال تلوزيون و تو انتخاب ميكني هر برنامهاي خوشت نياد كنترل و مياري كانالو عوض كنيم ، معمولا هم داریم عمو پورنگ میبینیم 

دوست داري تو خونه باهات توپ بازی كنيم ، خيلي هم خوب ياد گرفتي اين بازيو ، يه وقتائي كه حوصله ات سر ميره خودت كتابتو مياري برات بخونم

خيلي مهربونتر شدي ، يه وقتائي اينقدر قشنگ منو نوازش ميكني به موهام دست ميزني و موهامو بوس ميكني دستمو به صورتت ميچسبوني ، با اينكارت ديگه منو ديوونه خودت ميكني

راستی چند روز هست که شروع به نقاشی کشیدن کردی... چشم چشم دو ابرو میکنی.. 

 راستي ٦ آذر  رفتيم واكسنتو زديم يه كمي اذيت شدي ...ولی خوب چون خیلی صبوری زیاد جیغ و داد راه ننداختی....