رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
اميررضااميررضا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

خدا مهربونی کرد

من مامان دو تا فرشته ام

بیست شدی!!!!!!

1391/11/7 18:01
نویسنده : مامان رها
455 بازدید
اشتراک گذاری

رهای  ناز نازی  من...............دختر من...............عسل من..............جيگر من..............نفس من......

دلم مي خواد تو صبح تا شب جلوم خرامان راه بري و من فقط نگاهت كنم..............

قربون همه توانائيها و ضعفهايت.............

قربون سخن پراكني نصفه نيمه ات...............

قربون بدو بدو هايت.............

قربون شبها تا صبح خواب حرام كردنهايت................

بیست ماهگیت مبارك عزيزكم.............

دخمل عزیزم پایان بیست ماهگی اتفاق مهمی که تو زندگی منو ت افتاد گرفتنت از شیر بود ...هر چند واسه خودم خیلییییی سخته که نگاهت قشنگت رو موقع شیر خوردن دیگه نبینم ولی مجبورم چون اصلا غذا نمیخوری.....گریه

رهای بیست ماهه من مشغول رنگ بازی

ژست جدید عشقممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهراوه
18 بهمن 91 13:04
عزیزم چه نگاهی خیلی نازی رها جان
مامان ثمین
20 بهمن 91 3:11
سلام عزیزم خداحفظش کنه خیلی نازه به ماهم سربزنیدخوشحال میشم
مامان نفس
25 بهمن 91 17:46
ای جووووووووووونم چه دخملیه عروسکی دارین شما قربونِ اون ژست گرفتنت عزیزم مامانی حسابی ماچ بارونش کنین دخترطلامونو