رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
اميررضااميررضا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

خدا مهربونی کرد

من مامان دو تا فرشته ام

21 ماهگی قشنگترین نعمت خدا

1391/12/8 15:38
نویسنده : مامان رها
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام, امروز اومدم به دوست داشتنی ترین موجود دنیا که وارد بیست و دومین ماه از عمر قشنگش شده بگم:

"گل خوشبوی مامان 21 ماهگیت مبارک"

به نظرم 21 ماهگی نقطه عطف زندگی بچه هاست چون توی این سن آموخته هاشون رو خیلی بارز نشون میدن.

دخملی من که دیگه همه کلمات رو تکرار میکنه...میکروفن میگیره دستش آواز میخونه..جای همه چیز رو تو خونه بلده...لباسهاشو میپوشه و در میاره...چند روزی هم میشه که دیگه دوست نداره پوشک بشه و دوست داره تو این زمینه مستقل عمل کنه...دستمو میگیره میبره جلوی یخچال و میگه ننت ( همون دنت)...بهونه شیر رو هم نمیگیره...خیلیییی راحت تر از اون چیزی که تصورش رو داشتم جدا شد..تنها چیزی که از نوزادی تا حالا هیچ تغییری نکرده...موزیکی هست که شبها با اون میخوابه...

یه شب تو خواب وقت سحر 

شهزاده ای زرین کمر

نشسته بر اسب سفید

میومد از کوه کمر

با صدای گلشیفته فرهانی و شهاب حسینی...

فکر میکنم همسایه های ما هم عادت کردن از یازده شب تا یازده صبح این آهنگ رو بشنون...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا(مامان مهدیار)
10 اسفند 91 12:45
قربون اون ژستات با اون موهای خوشگلت برم من

آآآآآآآ بالوووووووووووو


خدا نکنه خاله

خاله نیلو
28 اسفند 91 7:21


هزارماشاا... به عروسک خانوم خوشمل و نازنازی
عزیز خاله بار اولم بود که اومدم توی وبلاگت همیشه سلامت شاد باشی عسلم

مرسی خالم....شما هم همینطور
...
15 آذر 92 22:59
الهی فداتشم رها جونم عاشقت شدم