رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
اميررضااميررضا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

خدا مهربونی کرد

من مامان دو تا فرشته ام

دو سالگیت مبارک

1392/3/12 9:28
نویسنده : مامان رها
590 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چقدر زود ۲ سالت شد!!! اونقدر مست بودنتم که اصلاً متوجه گذر زمان نمی شم!!!!!

 

عاشقانه با ذره ذره وجودم می پرستمت دخترم چون تو نشانه پرودگارم هستی!!!! تو هدیه الهی من هستی!!!  تو دنیای من هستی!

پروردگارا با هر دم و بازدم تو را شاکرم !!

اول یه معذرت خواهی بابت اینکه ماه قبل نتونستم پستی برات بزارم ..حالم بابت جراحی بینی اصلا خوب نبود یه عکس از ٢٣ ماهگیت ببین تا عکسای تولدت

امسال هم مثل پارسال سه بار تولد برات گرفتیم..کی روز تولد خودت که خونه خودمون  سه نفره ..تولد دوم با دوست جونای خودت و من به اتفاق بابایی رفتیم پلی هاووس که کلی به خوش گذشت و بازی کردی ..واما تولد سوم جمعه خونه مامان جون که اونجا هم کلی ذوق کردی..کلا ارادت خاصی به کیک و شمع و فشفشه داری....

 عکسهای تولد اول

تولد دوم در پلی هاووس به همراه دوستات

 

وامااا تولد سوم که حسابی از خجالت کیک در اومدی...

کیکت بعد از بوسیدن و انگشت زدنهای شما..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آویسا
12 خرداد 92 10:49
رها جونم عزیز دلم تولدت مبارک ایشاله همیشه سلامت باشی قربون اون چسب مماغت
ایرانا
12 خرداد 92 14:37
رها جان تولدت مبارک . ان شاا.. صد سال زنده باشی
مامان طاها (عمه)
21 خرداد 92 10:04
سلام عزيزم...ما رو قابل ندونستي دعوت كني اما تولدت هزار و شونصد تا مبارك.. ايشالله هزار و شونصد ساله بشي شيرين زبون وروجك...
مامی ایلیا
22 خرداد 92 9:42
رهای خوشگلم تولدت مبارک. خیلی نازداری تو قربونت بشم
مانلی
12 تیر 92 16:19
تولدت مبارک خوشگل خانوم