رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
اميررضااميررضا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

خدا مهربونی کرد

من مامان دو تا فرشته ام

22 ماهگی رها جونم در دومین نوروز

1392/1/18 17:44
نویسنده : مامان رها
529 بازدید
اشتراک گذاری

گل من ...

خوب ها را بفهم ...

یا بهتر بگویم ، خوب بفهم !

.

.

بهار آمده و تو در بهار زندگی ات هستی ...

هر روز تازه تر و هر روز زیباتر ...قلب

هر روزت نو روز است !

تو بهاری بمان همیشه مهربانه کوچکم !

آمده ام اینجا که بنویسم چه معجزه ای بودی تو در این سالی که گذشت !

معجزه ای شیرین و بهاری پیش چشمان ما !قلب

نوروز ٩٢ به روایت تصویر

جشن چهارشنبه سوری خونه دایی رضا رها مشغول رقص گنگنام استایل

لحظه تحویل سال

٢٢ ماهگی نفس خانم در محمود اباد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mytheme20
18 فروردین 92 18:18
سلام خسته نباشید وبلاگی عالی دارید خوشال میشم ب وب من هم سر بزنید بهترین های قالب و کد وبلاگ و اموزش کامپیوتر در وبلاگ من و ممنون میشم بنر ما رو تو وبلاگتون بذارید اینم لینکش http://s1.picofile.com/file/7627050535/1.gif ساخت بنر هیدر فلش ارم و لوگو و ساخت وبلاگ و اینتر فیس با گمترین هزینه و سریعترین زمان لطفا دوست گرامی وب منو لینک کنید تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انواع قالب وکد وبلاگ بنر هیدر لوگو آرم ونشان و آدرس http://mytheme20.blogsky.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ، سپس عنوان و لینک خود را در فرم ثبت نمائید تا به صورت اتوماتیک تبادل لینک انجام گردد. موفق باشید
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
5 خرداد 92 0:09
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامانی درسا
5 خرداد 92 4:14
مروز روز توست ، روز میلادت؛ دنیا تبسم کرده است امروز با یادت؛ امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست؛ چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست؛ تولدت مبارک گل من
مامان حسین جون
5 خرداد 92 8:32
بازم شادي و بوسه ،گلاي سرخ و ميخك ميگن كهنه نمي شه تولدت مبارك